مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

وبلاگی خوب برای همکاران عزیزمقطع ابتدائی

کلیک کنید 


با این مقدمه :

تلاش خواهم کردکه این وبلاگ پلی ارتباطی باشد بین من و دانش آموزانم ، بین من و اولیای محترم ، بین من و همکارانم ، بین من و دوستانم ، بین من و تمام هموطنانم درهر کجای دنیا.
و بالاخره مطرح خواهم کرد؛ 
هر آنچه را که مربوط به تعلیم وتربیت فرزندان ماست .کاستی ها را ببخشید و از اظهار نظر های سازنده ی خود من را محروم نفرمایید. 
باتشکر عبدالظاهر ادهمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد