مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

20 نکته در مورد تحلیل کارنامه

به جای اینکه به دنبال بهانه ها و توجیه های رنگارنگ باشیم و بهانه هایی مثل اینکه «سؤالهای طرح شده سخت بود» «هیچ کس بیست نگرفت» «تازه من نمره ی خوب کلاس را گرفته ام» «اصلاً دبیرمان در تصحیح اوراق دقت نمی کند» «سؤالها خارج از کتاب درسی بود» و... سعی کنیم خودمان را در آیینه ی کارنامه مان صادق ببینیم           ادامه 

استفاده از تلفن همراه و تبلت های ویژه برای سوادآموزی بیسوادان

رییس سازمان نهضت سوادآموزی از کار مطالعاتی استفاده از "تبلت های ویژه سوادآموزی" خبر داد و گفت: این نرم افزار به صورت ویژه برای استفاده از مهارت های سواد طراحی شده و به صورت محدود مورد استفاده قرار می گیرد.

درباره تغییرات محتوایی کتاب های آموزشی سوادآموزان و استفاده از موضوعات فناوری های جدید، گفت: در کتاب سوادآموزی به ویژه در دوره تحکیم، ......ادامه


از:http://www.madresehnews.com/

جملات انرژی بخش و دلنشین از بزرگان

 قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را !
                                                 این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق !!

 
 
این روزها دلگرمی میخواهم وگرنه چیزی که زیاد است سرگرمی...

 
برای کشتیهای بی حرکت............موجها تصمیم می گیرند.....

 
 
باید دنبال شادی ها گشت، غمها خودشان ما را پیدا می کنند

 
همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست
                        
گاهی بخاطر بودن کسی ست
                        
که حواسش به تو نیست ..........

 
سقوط تاوان پریدن با بعضی هاست

 
ازعصبانیت آدمایی که همیشه مهربونن خیلی بترسید
                        
چون وقتی عصبانــــــــی میشن
                        
دیگه نمیتونن لبخند بزنن..

 
احساس من قیمتی داشت که برای پرداخت آن تو فقیر بودی �

 
موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت، مقدمه گستاخی است ..

 
زمان آدم‌ها را دگرگون می‌کند اما تصویری را که از آنها داریم ثابت نگه می‌دارد.
                        
هیچ چیزی دردناک‌تر از این تضاد میان دگرگونی آدم‌ها و ثبات خاطره نیست!

 
آدمهایی که عشقشونو مثل کانال تلویزیون عوض میکنند،
                        
آخرش باید بشینن برفک تماشا کنند ....!!

 
خودمان را با جمله " تا قسمت چه باشد " گول نزنیم...
                        قسمت، اراده من و توست... 
 

خیـلی احمقیـم اگه فکر کنیـم آدمـا، تـوی شوخـی دلشـون نمی شکنـه

 همیشه حرف از رفتن هاست کاش کسی... با آمدنش غافلگیرمان کند!!!

 
زمانی که خاطره هایت ازامیدهایت قویتر شدند پیــــــــــر شدنت شروع میشود ...

 
 
روزی کسی را پیدا خواهید کرد که گذشته تان برایش اهمیتی ندارد چون می خواهد آینده تان باشد...

 
 
حسادتِ دوست، از رقابتِ دشمن بدتره !

 
اگه اولش به فکر آخرش نباشی ....آخرش به فکر اولش میفتی !!!

 
 
به جای پاک کردن اشکهایتان، آنهایی که باعث گریه تان میشوند را پاک کنید.


 
  
و چقــــــدر دیر می فهمیم
                        
که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم.. .

نورخدا

به شهر و دیاری ببر تو مرا    که نور خدا باشه و منو تو

نباشه به دلها نشونه ی غم        امید و صفا باشه و من و تو

بریم اونجا که عشق و مستی خطا نباشه

تو سینه ها جای محبت ریا نباشه

به غیر خدا که مهربونه       نمیخوام دله دیگه بدونه

تو باوفایی تو باصفایی

از این خسته دل پروا مکن           مرا بیش از این رسوا مکن

الهی بمونی با مهربونی            جدایی نگیری قدرم بدونی

که دنیا نداره وفائی

بمون بر سر پیمون من           تو بازی نکن با جون من

که دنیا سرابه نقش بر آبه         دو روزه جوونی مثل حبابه

نیرزه به یکدم جدایی

به شهر و دیاری ببر تو مرا      که نور خدا باشه و منو تو

نباشه به دلها نشونه غم       امید و صفا باشه و من و تو

بریم اونجا که عشق و مستی خطا نباشه

تو سینه ها جای محبت ریا نباشه

به غیر خدا که مهربونه

نمیخوام دله دیگه بدونه

تو باوفایی تو باصفایی
 این آهنگ توی آوی انتظار همراه اول با کد 31737 با عنوان نور خدا عالیست 

حلول ماه مبارک رمضان مبارک

رمضان امده با طعم دعا

سفره انداخته اند در همه جا

سر این سفره همه نوع ادم هست

شاه اگر هست گدایی هم هست

عمر یک سال جلوتر رفته

از خودم حوصله ام سر رفته

یازده ماه گناه الودم

من همانم که همیشه بودم

چشم - حق بدنم را خورده

هرکسی خواست دلم را برده

خو گرفته ست به بن بست خودم

طاقتم طاق شد از دست خودم

سال ها در تن خود گم شده ام

تاجر سفره ی گندم شده ام

لحظه هایم به تجارت رفته

از کفم اینهمه فرصت رفته

روسیاه ترین بنده منم

پیش چشمان تو شرمنده منم

میزبانی و منم مهمانت

لقمه ای اشگ بده از خوانت

من بدم شاه ولی بد نکند

پشت در امده را رد نکند

مددی من به خودم برگردم

جان بگیرم به تنم برگردم.

از این وبلاگ http://khoda.hamiblog.ir/

متن ترانه گیسوی سیاه (من به دوش یار) سالار عقیلی


من به دوش یار زیب و زیورم
بر سر نگار تاج گوهرم
از گل بهار تازه رو ترم
همره نسیم جامه می درم
در راه تو فکنم دام دلبری فکنم دام دلبری

جان تو بسته شد به کمند تار من شام تار من
رفته هر سو تاب هر مو من پریشان هستم
از غم آزاد سرخوش و شاد بی جام می مستم بی جام می مستم
در راه تو فکنم دام دلبری فکنم دام دلبری

من هستم گیسوی سیاه کردم عمر تو تباه
دل بستی برجنبش من دادی بر گردش من متاع جان طاقت و توان
در راه تو فکنم دام دلبری فکنم دام دلبری

آزمون آنلاین ریاضی

برای ورودیهای اول دبیرستان خوبه.....


کلیک کنید


بانک سوال تشکیل دهید 


دراینجا