مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

تکلیف

در کودکی از تکلیف می ترسیدیم

واکنون از بلاتکلیفی ،کتاب زندگی چاپ دوم ندارد، پس تا می شود عاشقانه زندگی کنیم .

خاطره

استادی داشتیم که زمین شناسی تدریس می کردند می فرمودند روزی دانشجویان را برای بازدید می بردم ، جاده را تازه زده بودند  ورگه های زمین به خوبی دیده می شد به دانشجویان رگه ها  را نشان می دادم و می گفتم این رگه ها نشان میده زمانی اینجا دریا بوده .
چند روز بعد یکی از دانشجویان به ایشان گفته بودند راننده ازمن پرسید ایشان استاد شمایند گفتم بله گفت دروغ میگن من 20 ساله اینجا رانندگی می کنم اینجا دریا نبوده .

(همه با یک نگاه به مسائل نگاه نمی کنند هرکسی محدوده دیددارد ) این را هم برای همین مثال زدند .

کلمات قصار

هر چه اوج می گیریم، چشم اندازمان گسترده تر می شود و گزینش ها و دوراهی ها و میان برها را بهتر می بینیم و هر چه فرود بیاییم، چشم اندازمان را از دست می دهیم و هنگام فرود، درک و دریافتمان از گزینش های دیگر بر باد می رود. حواسمان پی جزئیات می رود: جزئیات روزمره ی ساعت به ساعت و دقیقه به دقیقه و به این ترتیب، زندگی های همتا را فراموش می کنیم.((ریچارد باخ))

در درون هر یک از ما توان سازگاری با تندرستی و بیماری، توانگری و فقر، آزادی و بردگی نهفته است. این ما هستیم که آنها را در سلطه داریم نه دیگران.((ریچارد باخ))

آنچه را که بیش از هر چیز به یادگیریش نیازمندی بهتر تدریس می کنی.((ریچارد باخ))

حلقه ای که خانواده ی حقیقی تو را بهم می پیوندد، هم خونی نیست، بلکه احترام و شادمانی است که نسبت به زندگی یکدیگر دارند.((ریچارد باخ))

کتاب

"ممکن است همه مطالب این کتاب اشتباه باشد"

از این نویسنده وجالب است .