مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

با خالق هستی

تنها کسانی که می بخشند زندگی می کنند و آنها که نمی بخشند و نمی دهند ، چون مردگان هستند . بسیاری از انسان ها چون مردگانند، چنین کسانی از گرفتن شاد می شوند .
در دنیا دو دسته مردم وجود دارند : کسانی که می دهند و می بخشند و کسانی که می گیرند .


بیایید از دسته اول باشیم . بیایید بدهیم و ببخشیم و هیچ گاه از بخشیدن خسته نشویم . باید بدون حد و مرز ببخشیم ، بدون قید و شرط .
دادن و بخشیدن مشروط ، عمل ما را به تجارت تبدیل می کند ، مثل آنکه در مقابل پرداخت مبلغی ، به ارزش پولی که پرداخته ایم کالایی دریافت کنیم ، اما در
قانون عشق ( کارما ) ما باید بدهیم و ببخشیم بی آنکه در عوض چیزی حتی تشکر ساده بگیریم .


کسی می گفت : « من چیزهای زیادی بخشیدم و در عوض فقط یک نگاه توهین آمیز دریافت کردم .» بیایید به فرد ندهیم ، بلکه آن شخص را به عنوان تصویری از خدا بدانیم و آنچه را که به او می دهیم به خدا بدهیم . آن شخص فقط مانند یک صندوق پست است . وقتی که نامه ای را پست می کنید مهم نیست که صندوق پست کهنه است یا نو .فقط نامه را در آن می اندازید و اطمینان دارید که نامه به مقصد خواهد رسید. مقصد ما خداست . با چنین اعتقادی ببخشید و بدهید آنگاه متبرک خواهید شد .


خدمتی که به دیگران می کنیم به صورتی دیگر و در زمان صحیح به ما باز می گردد و این قانون طبیعت زندگی است و یکی از قوانین خدا محسوب می شود .


وقتی که کاری نیک انجام می دهید ، به یاد داشته باشید که نیکی به شما باز خواهد گشت و اما اگر مرتکب کاری پلید شوید با شما می ماند .  

از کتاب" با خالق هستی " اثر ؛ جی . پی. واسوانی


اگر توانستید وفرصت کردید این کتاب را بخوانید در این ادرس هم هست فایل صوتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد