مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیر خیالی من :

به دانش آموزان کلاسم هرروز تو صیه می کند  یک شاخه گل بر روی میزم بگذارند.

به جای بزرگ کردن ابعاد تابلو مدرسه  برروی ابعاد قلبم کار می کند

وقتی از کلاس به دفتر می روم از جایش بلند می شود و می گوید :

امروز خیلی خسته شدید چون خیلی کار کردید تا شما دست هایتان را

بشویید  می گویم برایتان چای بیاورند.

هر کار کوچکی انجام می دهم بر تابلو دفتر با دست خودو

کتبا از من تشکر می کند.

چهار شنبه ها یک واکسی را به مدرسه می آورد تا کفش هایم را واکس بزنم.

 چای را در بهترین فنجان های شهر برایم می آورد.

روزهای تعطیل تلفنی جویای حالم می شود .

خوبی هایم را مدام بر زبان می آورد و بیشتر وقت ها بدی هایم را نمی بیند.

شرایط پیشرفت را برای همه مهیا کرده است .

هرروز به من می گوید من شرمنده ی انرژی و تلاش شما هستم.

او مدیر قلب من است .

 از این وبلاگ:http://aliakbarzadeh49.blogfa.com/ 

برای هر جمله اش کتابها باید نوشت و هیچکدام توقع زیادی نیست چرا چنین نیستیم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد