مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

روز معلم مبارک باد

روزمعلم مبارک باد

معلّمی هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعی و تلاش اندوخته است. معلّمیعشقی است  الهی و آسمانی است که پروردگارِ مهربان به انسان اعطا کرد تا با همّت بلند خویش روشنائی شب های تارِ جهالت و نادانی باشد. معلمّی، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی، رهنمون شوند. براستی که معلّمی شغل نیست، عشق است.

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی 1387,02,16 ساعت 11:34 http://tomyanh.blogfa.com/

سلام
وبلاگ جالبی داری
درصورت تمایل به تبادل لینک خبرم کن
(کشکول جغرافیایی)
موفق باشی

اخلاق در دوره بی اخلاقی

علی 1387,02,16 ساعت 01:19 http://13572033blogfa.com

معلم بودن هنر است به شرطی که فقط معلم باشیم ومعلمی بیاندیشیم ونه اینکه به اضافه کاری ویا درمدارس غیرانتفاعی دنبال پول باشیم ووواگر چنین هستیم کارگر ویا کارمند یم که کاری جز انجام دادن وظیفه قانونی درازای دستمزد است کاری نمیکنیم درصورتی که معاش اولیه ان کسی که به صورت آموزش دهنده وارد این ارگان آموزشی میشودودغدغه خانه و خانواده نداشته باشد ان فرد به عاشق وشیفته دلباز تبدیل میشودشغلش کارش عشقش میشود باید چنین باشد تا دیگر افت تحصیلی وکم سوادی برای ایران نباشد چون به این صورت نیست همه جا بها را به مدرک ویا به قولی جوازکسب میدهند وفردی باداشتن جواز کسب درکلاسی مشغول انجام کارش برای کارفرما میشود ومردم نیز انها را بادید کارمند معمولی نگاه میکنند وروز معلم میشود گدایی معلمان که با دادن اشیا وچیزهای دیگر ازسوی اولیا صدقه میگرند ودست اندرکاران تعلیم وتربیت شعارهای رنگارنگ سرمیدهند ونه حرمت گذاشتن به معلم اگر باور ندارید بروید تحقیق کنید که در اقصا تقاط ایران چگونه با معلم رفتار میشود اگر برایتان بنویسم چند من ورق میشود پس هنرمند بودن هنراست وکارمند بودن با یک دوره چند روزه آماده میشود وهنرمند ماندن وسوختن کار هرکس نیست باید با دل وارد کلاس شد وبا اندیشه جهانی ساخت که تصویر خدارا درلوح دل دانش اموزکشید ان زمانی است که اجتماع ما میشود خدایی وخداگونه شدن ودر بیکران پرواز کردن بال توانمند میخواهد نه دادن سهام عدالت کذایی اگر راست میگویند معلمان را در شرکت گاز ونفت وووسهام دار کنند ونه در شرکتهای ورشکسته وباسود چهل هزار تومان درسال وتبلیغات انچنانی واگر شندر غازی افزایش حقوق میشود دولتیان دادو فریاد راه میاندازند وصداو سیما هم یک ماه تبلیغ میکند پس چرا برای پاسداران ودیگرنهادها که افزایش های کلان میشود دادو قالی نیست ایا این یک حقه سیاسی نمی باشد که میخواند به دنیا بگویند که ما به قشر معلم اهمیت میدهیم ودربین مردم بگویید که ببینید ما هر چقدر به این معلمها میرسیم باز گله مند هستند بدانید که این توده همه چیز را میفمد وباز اگر راست میگویید بیایید ان پولهایی که به خارجیها میدهد را برای چند نوبت به معلمان بدهید که دران صورت خط فقری برای معلم باقی نمی ماند ان آقای روحانی چه کاری میکند که ماهیانه دومیلیون تومان حقوق دارد به جز خواندن چند رکعت نماز وحرف زدن وپوشیدت چند متر پارچه سیاه وسفید وامام جمعه شدن در شهرها وداشتن رفاه ان چنانی بامحافظهای سنگرین

سلام روزتان مبارک همیشه سلامت و پاینده باشید

احمد 1387,02,12 ساعت 15:33 http://amozesh3.blogfa.com/

معلّمی هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعی و تلاش اندوخته است. معلّمیعشقی است الهی و آسمانی است که پروردگارِ مهربان به انسان اعطا کرد تا با همّت بلند خویش روشنائی شب های تارِ جهالت و نادانی باشد. معلمّی، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی، رهنمون شوند. براستی که معلّمی شغل نیست، عشق است.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد