مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مشکلات آموزش و پرورش، ساختاری نیست.

مشکلات آموزش و پرورش، ساختاری نیست
 
عمومی- علی‌اصغرمحمدی:
در حالی که وزیر آموزش و پرورش به دنبال تغییرات ساختاری گسترده در وزارت آموزش و پرورش است، کارشناسان معتقدند مشکلات این وزارتخانه ارتباط زیادی با ساختار آن ندارد.

کارشناسان بر این نکته پا فشاری می‌کنند چون تاثیراتی که آموزش و پرورش از خود بر‌جای می‌گذارد، تاثیراتی عمیق  بر لایه‌های زیرین جامعه است و تغییر ساختار ‌باید با دقت فوق‌العاده‌ای انجام پذیرد.

آموزش و پرورش یک سیستم پیچیده و تو در توست که آثار  تغییرات در آن دیرتر به‌منصه ظهور و بروز می‌رسد.

اگر چه بعد از انقلاب اسلامی توسعه کمی نظام آموزش کشور تحول بسیار زیادی داشته است، ولی این تحول در کیفیت آن طوری که می‌بایست برنامه‌ریزی می‌شده انجام نگرفته است.

آخرین تغییرات ساختاری وزارت آموزش و پرورش مربوط به خرداد ۸۲ است که در دوره وزارت مرتضی حاجی و با تایید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت انجام شد.

ادامه مطلب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد