مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

آموخته ام

فقط خدا

آموخته ام
که بیش از آن که مرا بفهمند ، دیگران را درک کنم


آموخته ام
که بیش از آن که دوستم بدارند ، دوست بدارم


آموخته ام
همیشه فردی خوشبین باقی بمانم ، چرا که زندگی وموهبت های آن را دوست دارم


آموخته ام
اگرچه از هر چیزی بهترینش را ندارم
ولی
از هر چه که دارم ، بهترین استفاده را نمایم


آموخته ام
لبخند ارزان ترین راهی است که می توان با آن نگاه را وسعت بخشید


آموخته ام
آنچه امروز در دست دارم، ممکن است آرزویهای فردایم باشد


آموخته ام
زندگی مثل یک نقاشی است ، با این تفاوت که در آن از پاک کردن خبری نیست


آموخته ام
هیچ روزی از امروز با ارزش تر نیست


آموخته ام
زیاده گویی شاید مقدمه نا شنوایی باشد



بیائید آموختن را بیاموزیم


ازhttp://agashir.parsiblog.com
نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام
از وبلاگ شما بازدید شد.از وبلاگ من بازدید نمائید.خصوصا از تخلفات مدیرمان.نظر خودتان را نیز بیان کنید.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد