مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مجلات فرهنگی فارسی اینترنت:

 
معدود مجلات فرهنگی و غنیی به زبان فارسی روی اینترنت یافت می شود که خواندن آن ها برای ایرانیانی که دسترسیشان به اینترنت بیش از نشریات چاپی فارسی است غنیمت است؛ امید است که معرفی آن ها برای دوستان سودمند باشد.
مجله مقام موسیقایی: مجله است در مورد موسیقی که نسخه اینترنتی آن را می توانید بخوانید. نسخه کاغذی آن را حوزه هنری-وابسته به وزارت ارشاد- منتشر می کند.
حوزه هنری مجلات دیگری نیز منتشر می کند که اغلب نیز خواندنی اند.
مجله بخارا: مجله ایست فرهنگی و هنری که به پایمردی جناب علی دهباشی منتشر می شود. جناب دهباشی که از کوشندگان فرهنگ ایران هستند قبل تر نیز مجله کلک را بنیان نهادند که بعدا" با تغییر سردبیر محتوای آن به سمتی دیگر رفت.
مجله میراث ایران: مجله ایست فرهنگی که گروهی فرهیختگان ایرانی در امریکا آن را منتشر می کنند. نکته های تاریخی و فرهنگی زیادی لابلای مقالات آن پیدا می شود.
مجله هنر و مردم: مجله ایست که طی سالهای 1341 تا 1357 در ایران منتشر می شده است و منتشر کننده آن اداره کل هنرهای زیبا ی وزارت فرهنگ بوده است. از هر حیث بی نظیر بوده است و افسوس که انتشار آن ابتر ماند. انتشار اینترنتی آن به همت مرکز اسناد و مدارک میراث فرهنگی میسر شده است. اطلاعات بیشتر در مورد مجله را اینجا بخوانید.
مجله ایران نامه: فصلنامه تحقیقاتی بنیاد مطالعات ایران(نهادی پژوهشی غیرانتفاعی در شهر واشنگتن)است که از پاییز 1361 منتشر می شود. هر شماره ایران نامه علاوه بر مقاله های تحقیقی، شامل گزیده هایی از خاطرات و اسناد تاریخی، نقد و بررسی کتاب و خلاصه هریک از مقاله ها به زبان انگلیسی است. این بنیاد انتشارات ارزشمند دیگری نیز دارد که اغلب آن ها را به صورت برخط هم ارایه کرده است. از جمله بخش تاریخ شفاهی-که قبلا" در همین وبلاگ معرفی کرده ام- بخش انتشارات بنیاد، هنر سرا، و کانون کودکان را حتما" نیز مورد نظر قرار دهید.
مجله آذرپادگان: نشریه پژوهشکده فرهنگ و تمدن ایران زمین می باشد. 
نظرات 1 + ارسال نظر
عباس 1386,09,02 ساعت 22:46 http://abbas40.blogfa.com

دوست واستاد عزیز سلام [گل]
کتاب باید های مدیریت آموزشگاهی که به اعلام وبررسی 40 برنامه مهم و برجسته مدرسه همراه با طرح وابتکار می باشد از طرف اینجانب منتشر شده است . خوشحال خواهم شد یک جلد کتاب به ادرس مدرسه یا محل کارتان ارسال نموده تا از نظرات ورهنمودهای جنابعالی استفاده نمایم در صورت تمایل ضمن اعلام ادرس مدرسه یا محل کارتان تعداد موردنیاز را در بخش نظرات وبلاگم یا به شماره همراه زیر اعلام فرمایید
از توجه و مساعدت مدیر محترم تشکر می گردد
عباس اصغری مدیر دبیرستان و پیش دانشگاهی تابش نور مازندران 09111934642
[گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد