مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

هلن کلر می گوید: هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود ، دری دیگر باز می شود ولی ما اغلب چنان به دربسته چشم می دوزیم که درهای باز را نمی بینیم  .  
جبران خلیل جبران می گوید :بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم، بلکه آن است که چیزی را به من ببخشی که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.  
 
شاید کسی را که با او خندیده ای فراموش کنی , اما هرگز کسی را که با او گریسته ای از یاد نخواهی برد. 
 
 ............
اگه یه روز نتوانستی گناه کسی رو ببخشی از بزرگی گناه او نیست از کوچکی قلب توست. 
 


میشل فوکو  می گوید :فرق ما با دیوانه ها در این است که ما در اکثریت هستیم. 
 
گاندی می گوید :
 برای رسیدن به جایی که تا بحال نرسیده ایم باید از راهی برویم که تا بحال نرفته ایم .  
...............
بازنده ها در هرجوابی مشکلی را می بینند ولی برنده ها در هر مشکلی جوابی را می بینند . سعی کنید مثل برنده ها فکر کنید.
 
انسان های موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند بلکه کارها را به گونه ای متفاوت انجام میدهند
 
نظرات 7 + ارسال نظر

سلام مدیر و دوست گرامی
جز۲۰ مخصوص شما-ان شاالله که موفق و پیروز باشید.
در صورت موافقت با جز ۲۰ یک پیغام تو قسمت نظرات وبلاگم بزار.
بازم ممنون
موفق باشی

سارا خانم 1386,05,20 ساعت 23:26

سلام
خوش به حال شاگردانتون
من تا حالا دبیر دلسوز نداشتم
کسی که راهو نشون بده
-------------------
خوب بگذریم باز هم ایراد گرفتم
-------------------
خیلی تنبل شدم
اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم
و چطور خودمو بشناسم
میتونید یکمی راهنمائیم کنید

سلام
عید مبعث مبارک.
ختم قرآن با نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج):
دیروز با یکی از دوستانم صحبت می کردیم یک طرح خوبی به نظرمون رسید......ختم قرآن وبلاگ نویسان برای تعجیل در فرج حضرت ولیعصر (عج)......دوستانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می توانند با قرار دادن آدرس وبلاگ، ایمیل ، و یا هر طریقی که بشه باهاشون تماس گرفت در قسمت نظرات آمادگی خودشون را برای خواندن یک جز از قرآن اعلام کنند

مسی 1386,05,20 ساعت 11:29

ای واژه های مهربان! چگونه می خواهید شعف دل را واگویه کنید؟ مهربان ترین فرشته خاکی می آید و دل کائنات نزدیک است از شوق قالب تهی کند. او از حق آمده و به حق برانگیخته شده است. ابتدا و انتهایش رنگ خدایی دارد. آفتاب جهان فروز و عالم تاب توحید است که برف ظلم را آب می کند و نوید بهار می دهد. قلب عالم امکان است. جریده هستی است. افلاکی ترین فرشته خاکی است. پادشاه لولاک است. مصطفی است. برگزیده حق است. نامش بلند و دینش پاینده!

عید مبعث بر شما مبارک

میخوام اعتراف کنم
من اولش از پیامتون اینقدر داغ کردم .........همون که گفتین مطالب پر باری ندارم
یک پست تند و تیز نوشتم
به همه کس و همه چیز گیر دادم
مخصوصا شما
اخه میدونید
شما نسلتون زندگی کرده
جونیتون اون دوره بوده
پختگیتون این دوره
میدونم اینا حرفه
میدونم باید خودم باشم
و تلاش کنم
ولی عصبانی شدم
و خلاصه حسابی به رگبار بستمتون
بعد یکی از وبلاگ نوسها گفت که پاکش کنم چون
تو عصبانیت بوده و پشیمون میشم
منم گوش کردم
حالا هم خوشحالم
چون هر دفعه یکی از پستهای شما رو میخونم
شما ایدهال گرائید
و البته واقعا معتقد
خوشحالم باهاتون اشنا شدم

واقعا چند نفر از ما به خدا سلام می کنیم . چند نفر از ما در لحظه لحظه هامون اونو به یاد داریم. حتما همتون داستان معروف ردپای کنار دریا رو خوندید. اصل داستان رو به طور کامل یادم نیست ولی می گن شخصی وقتی کنار ساحل قدم می زده می دیده دو تا رد پا باقی می مونه وبالاخره می فهمه این خداست که با او قدم می زنه تا اینکه یک روز خیلی ناراحت می شه خیلی غمگین بوده و می ره کنار ساحل تا با خدا اروم بگیره اما می بینه که فقط یک ردپا به جا موند. دلخور می شه و می گه خدایا حالا که ناراحتم تنهام گذاشتی . ناگهان صدای خدا رو می شنوه که بهش می گه من امروز تو رو در آغوش گرفتم .

دوستان گرامی :

تا شروع ماه مبارک رمضان حدودا 40 روز باقی مانده....ان شاالله هر کدومتون که تونستین تا اول ماه رمضان،هر شب یک زیارت عاشورا(اگه تونستید به اضافه دعای القمه) بخوانید....انشاالله ماه رمضان امسالمون پر بار تر بشه

ان شاالله تا آن وقت خود آقا ما را برای خودش جدا کنه............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد