مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

کلمات قصار

آنگاه که زندگی همچون ترانه ای جاری می گردد شاد بودن آسان است اما ارزش انسان زمانی آشکار می گردد که در شرایط آشفته نیز لبخند به لب دارد.

همیشه به کسی فکر کن که تو را دوست داشته باشد نه به آن کسی که تو او را دوست داشته باشی.

سرزنش کردن، تمهید کوچک مناسبی است که می توانی هر وقت نمی خواهی مسئولیت چیزی را در زندگی بپذیری، از آن استفاده کنی.(وین دایر)
شکوفایی یک فرآیند دو مرحله ای است. اول شناختن راه و دوم پیمودن آن.موانع زندگی باید به عنوان پلکانی سنگی برای رشد معنوی در نظر گرفته شوند.
 
 
نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
ممنون که بهم سر زدید
نمی دونم شاید دفعه قبل ایراد از من بود
ایندفعه بهتر شد
وبلاگ پرباری دارید
موفق و موید باشید

سارا خانم 1386,05,13 ساعت 23:56

قبول دارم
ولی انگیزه ای هم برای پر بار کردنش ندارم
بیشتر وقت پر کردنه برام
و خالی کردن بخشی از هیجاناتم
---------------------
من که مثل شما افکاره.............
---------------------
بگذریم
جدیدا خیلی حسود شدم
به همه کسانی که دارن رو به جلو حرکت میکنن
......................

سلام .........
وب بسیار پر باری دارید
دارم با دقت مطالعش میکنم
خوشحال میشم به کلبه من هم بیاین
خوش باشید وهمیشه شاداب
در پرتو اهورامزدا

سلام
خسته نباشید
وبلاگتون رو درست نمیشه باز کرد
فونت ها به هم ریختند.
کمک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد