مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

وبلاگ

این وبلاگ هم دیدنیه حتما ببینید .در مورد:

 امام زمان (ع) وشهدا

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام

وبلاگ جالب و خواندنی بود

ممنون


موفق باشید

در پناه حق
یا علی

سلام بر مدیر مدرسه

به روزم دوست داشتید سری بزنید
صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم تابکی در غم تو ناله شبگیر کنم

=============
الهم عجل لولیک الفرج

سلام بر مدیر مدرسه
شرمنده کردید . بنده در مقابل امام زمان روحی فداه و شهدا
خجالت زده هستم چون کاری نکردم شرمنده ام شرمنده
................
باز هم خوش به حال شما که جامانده سفری .......
درک حضور داشتید ... ولی من چی بگم آقامدیر ...!
در دریای بیکران عشق و ولایت من قطره ای هم نیستم
من در بیابان سرگردانیهای خود گم گشته ام
در انتظار موج رهاییم

******************
منهم شما رو پیوند دادم به یاران جمکرانی من تا هر وقت رفتم جمکران به یاد شما هم باشم .....
*********
التماس دعابرای فرج آقا
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد