مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

ترک تحصیل ۴۰۰هزار نفر فقط در دوره آموزش عمومی

آیا خبرآتش گرفتن  عمرتحصیلی  400هزار نفر دانش آموز کم اهمیت تر از آتش گرفتن بخاری یک مدرسه است چرا هیچ کس از مسئولین محترم  آموزش وپرورش نمی پرسند  سهم ما از این ترک تحصیل چقدر است چرااین همه نمودار ورود به دانشگاهها رارسم کرده  وبه همه جا می فرستیم  ولی در ترک تحصیل این فرزندان ایران اسلامی عزیزمان کسی پیگیر قضیه نیست ؟ مگر نه این است که حتی یک بیسواد هم برای کشوری که این همه پیشینه فرهنگی درخشان دارد زیاد است  چراباید  این همه بی تفاوت از کنار این موضوع بگذریم ؟

ترک تحصیل 400 هزار دانش‌آموزدر یک سال
 
     
  
عمومی - گروه اجتماعی:
بیش از 400 هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی و راهنمایی سال گذشته ترک تحصیل کرده‌اند.

این گزارش حاکی است آمار ترک تحصیل‌کنندگان به این تعداد ختم نمی‌شود و چنانچه ترک تحصیل‌کنندگان دوره متوسطه، پیش‌دانشگاهی و هنرستان‌ها را نیز به این آمار بیفزاییم به ارقام تأسف‌باری برمی‌خوریم که جمعیت بالقوه بزهکاران آینده را تشکیل خواهند داد.

عضو هیأت علمی پژوهشکده کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش دیروز اعلام کرد 204 هزار و 81 دانش‌آموز دوره ابتدایی سال گذشته ترک تحصیل کرده‌اند.

ابوالفضل بصری که در همایش رسانه‌ها و دانش‌آموزان استثنایی سخن می‌گفت افزود: همچنین سال گذشته در پایه‌های راهنمایی 208 هزار و 520 دانش‌آموز ترک تحصیل کردند و باید برای کاهش این ارقام روش‌های ویژه‌ای به‌کار گرفته شود.

این هم منبع

نظرات 1 + ارسال نظر

مگه همونایی که ترک تحصیل نمیکنن و مثلا توی کلاسها دارن درس میخونن فرقی با ترک تحصیل کرده ها دارن؟ شما که بهتر میدونین همونها هم چطوری با سفارش مدیر و معاون و .... میرن بالا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد