مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

چنین است


بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی ته کفشی که لگدمالش می‌کند را هم خوش بو می‌کند

تولد و مرگ اجتناب ناپذیرند ، فاصله این دو را زندگی کنیم

زندگی آنچه که زیسته ایم نیست بلکه خاطراتی است که از گذشته داریم

شاید ثمره کلام دلنشین را که امروز بر زبان می آورید فردا بچشید

عظمت مردان بزرگ از طرز رفتارشان با مردمان کوچک آشکار می شود .

هر چه موانع جدی تر و سخت تر باشد , لذت تلاش و پیروزی بیشتر است
.
بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم، بلکه آن است که
چیزی را به من ببخشی که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.

. همیشه امید داشته باش چون همیشه فردایی هست.

. شوخی شوخی به گذشته ها نگاه کنید و جدی از آنها درس بگیرید.

.انسان تا زمانی که طعم تلخی ها را نچشد معنای خوشبختی را درک نمی کند

از زندگی هر آنچه لیاقتش را داریم به ما می رسد نه آنچه آرزویش را داریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد