مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مهم ترین اهداف دومین اجلاس منطقه ای " آموزش برای همه " اعلام شد

مهم ترین اهداف و اولویت های دومین اجلاس منطقه ای وزرا و کارشناسان آموزش و پرورش ، با توجه به اهمیت تقویت و هماهنگی اقدامات در زمینه آموزش برای همه ، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اجلاس کارشناسی قبل که در اسلام آباد برگزار شده بود با توجه به اهداف آن رضایت بخش و مفید واقع شده بود.

بر اساس این گزارش ، شرکت کنندگان در این اجلاس با توجه به اهداف شش گانه مقرر در سند داکار شاخص های از ارزیابی EFA مواردی نظیر ارائه تصویر جامعی از میزان پیشرفت کشورهای شرکت کننده در اجلاس از سال 2000 تاکنون در جهت دستیابی به اهداف آموزش برای همه ، بررسی جایگاه معلمان و ارتقای سطح علمی آنان ، کیفیت آموزش ، آموزش دختران و برابر جنسیتی ، آموزش فراگیر و مهارت های زندگی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

همچنین ارائه گزارش از برنامه های ملی به موجب اسناد ملی و منطقه ای و اقدامات به عمل آمده ، ارائه چالش های پیش روی آموزش برای همه در سطح ملی و منطقه ای ، تعیین اولویت ها و استراتژی های لازم برای فائق آمدن بر موانع و تسریع پیشرفت امور و ارائه توصیه های لازم از جمله برنامه های عمل و اولویت های آموزش برای همه برای بررسی و تصویب در اجلاس وزرا ، از دیگر مواردی است که در این اجلاس مورد بررسی قرار می گیرد. " خبرگزاری مهر "


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد