ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
قسمت دوم
در یک سازمان باید به واحد هایی که ارتباط مستقیم با مر دم یا سایر ادارات دارند دقت بیشتری شود این واحد هاست که آبروی سازمان را حفظ میکنند یا می برند ازجمله نگهبانی است از نظم وانضباط این قسمت می توان به نظم وانضباط اداره یا سازمان پی برد اولین برخورد مردم با این واحد است یک بار موقع ورود ویک بار موقع خروج از اداره مسئولین این قسمت باید آموزشهای خاص ببینند و مسئول سازمان نیز باید دقت بیشتری به این واحد داشته باشد که مراجعین ر ا درست وشایسته راهنمایی کند و برخورد خوب با مراجعین داشته باشند از این واحدها می توان دبیر خانه نامه رسانی وتلفنخانه را نام برد که ارتباط اولیه با مراجعین به سازمان دارند مدیر سازمان باید هر ازچند گاه مدتی را دراین واحد ها بگذراند تا هم کیفیت کار در دستش باشد وهم مشکلات واحد ها را از نزدیک لمس کرده وبرطرف نماید.و این هرگز به کارمند اجازه نخواهد داد که از وضع موجود گله نماید ویا انگیزه کار را از دست بدهد. ادامه دارد