مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

کجای این نامه جالبه !!!!!

بالا سمت چپ نگاه کنید  

کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام بر مدیر مدرسه

آخه چرا نامه محرمانه-مستقیم رو می ذارید توی نت

پیگرد قانونی داره D:

ولی متوجه نشدم چرا باید این موضوع محرمانه باشه+خنده

به قول شما هم کجاش جالبه؟؟؟؟؟؟؟؟

در پناه حق
یا علی

با سلام و وقت به خیر
احتراما شما را دعوت میکنم به جدیدترین ، پرمخاطب ترین ، بی هزینه ترین و باصرفه ترین منبع درامد تضمین شده در کمترین مدت زمانی

بدون باز کردن ایمیل و کلیک کردن روی لینک ها و بدون صرف وقت و هزینه

کاملا قانونی و مورد تایید مراجع قضایی

امتحان کردنش ضرر نداره !

من خودم تو شهر غریب دانشجو هستم که با عنایت حق تعالی از این موقعیت خرج تحصیلم رو در میارم

حتما امتحان کنید

بدون هیچ هزینه ثبت نام و غیره

جاودان باشید

با سلام و وقت به خیر
احتراما شما را دعوت میکنم به جدیدترین ، پرمخاطب ترین ، بی هزینه ترین و باصرفه ترین منبع درامد تضمین شده در کمترین مدت زمانی

بدون باز کردن ایمیل و کلیک کردن روی لینک ها و بدون صرف وقت و هزینه

کاملا قانونی و مورد تایید مراجع قضایی

امتحان کردنش ضرر نداره !

من خودم تو شهر غریب دانشجو هستم که با عنایت حق تعالی از این موقعیت خرج تحصیلم رو در میارم

حتما امتحان کنید

بدون هیچ هزینه ثبت نام و غیره

جاودان باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد