مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

مدیریت مدارس

آموختن یک چیز، به معنای برقرار کردن ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. برای یاد گرفتن، فروتنی لازم است.

نکات کوچک مدیریتی

متن هایی تهیه کرده بودم به نام کوچک های بزرگ بعد ها به علت تراکم کاری ادامه ندادم ، می خواستم به صورت کتابچه منتشر کنم :

چند مورد که  توصیه می کردم اجرا شود تو مدارس این بود که به دانش آموزانی که مشکل انضباطی داشتند  آیین نامه انضباطی را رو نویسی  کنند . نظرتون در این مورد چیه ؟ موارددیگر راهم خواهم آورد . 

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان 1394,05,05 ساعت 00:34 http://mina1379.blogfa.com/

سلام آقای مدیر. فکر می کنم مثل مشق نوشتنی باشه که چندان تمرکزی بچه ها برروی کلمه هایی که می نوشتند نداشتند . بچه هایی که انضباط را رعایت نمی کنند معمولا در گروه اختلال های رفتاری قرار می گیرند و به مشاور نیاز خواهند داشت .منظورم ایم است که یک اقدام مقطعی چندان برای نتیجه بهتر سودمند نخواهد بود .

سهیلا زال بیگی 1394,05,04 ساعت 02:03

سلام.
پیشنهادتون برای رونویسی آیین نامه ی انظباطی خوبه. راستش تا حالا در مدرسه امتحان نکردم. ولی حتما امتحان می کنم ببینم چه نتیجه ای داره.
ولی مطمئن هستم در کاهش رفتارهای سوء تاثیر خواهد داشت.
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد